MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

Kelas Tasmik Bermula

>> Selasa, 17 Februari 2009

Walaupun sebenarnya kelas tasmik sudah bermula seawal sesi persekolahan lagi, namun pada bulan pertama pelaksanaannya, tidak ramai murid sama ada tahap 2 pada sesi pagi mahupun murid petang (tahun 1, 2 dan 3) yang hadir ke Baitul Hikmah (bilik j-QAF) untuk mengaji al-Quran.

Namun begitu, apabila surat edaran rasmi dikeluarkan kepada ibu bapa semalam, respon yang diterima begitu menggalakkan dan memberansangkan. Jadual yang telah ditetapkan adalah seperti berikut:

Tahun 1: Setiap Hari Selasa
Tahun 2: Setiap Hari Rabu
Tahun 3: Setiap Hari Khamis

Masa : 12.00 pm hingga 1.00pm

Kedatangan murid tahun 1 pada hari ini agak mengejutkan semua guru GPI j-QAF. Mereka hadir bersama-sama ibu bapa masing-masing. Keadaan ini menimbulkan keadaan kurang selesa sebenarnya. Namun kami semua terpaksa menerima hakikat bahawa mruid tahun 1 sememangnya masih baru dalam dunia j-QAF ini.

Bertalu-talu persoalan yang diterima daripada pihak ibu bapa. Kami menerima dan menjawab persoalan tersebut dengan berlapang dada...

Semoga kehadiran murid ke kelas tasmik pada hari-hari dan minggu-minggu akan datang, akan bertambah meriah dan menggalakkan.

Terima kasih juga kepada semua ibu bapa yang memberikan komitmen yang tinggi dan kerjasama yang baik.

Kepada semua GPI dan GPI j-QAF, selamat menjalankan tugas...

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP