MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

Tahniah Kontijen Nasyid SKTM

>> Rabu, 11 Mac 2009


Salam...

Terharu dan bersyukur... itulah perasaan yang mengiringi kemenangan kontijen Nasyid SKTM. Walaupun serba kekurangan pada tahun ini, pasukan Soutul At-Tolabah SKTM telah berjaya menyelinap masuk untuk sama-sama tersenarai di antara pasukan yang akan mewakili Zon ke peringkat Daerah Klang pada 28 Mac 2009 nanti.

A: Wakil SKTM Kategori Hafazan
B: Wakil SKTM Kategori Tilawah
C: Wakil SKTM Kategori Bercerita...hmm, betul, betul, betul...

Kenapa serba kekurangan? Pada tahun ini, tiada peruntukan dikeluarkan untuk pakaian pasukan Nasyid, hasilnya... penampilan yang tidak se'gah' peserta lain...

Betul kata pepatah...'don't judge the book by it's cover'. Itu lah hakikatnya.
A: Johan Kategori Nasyid Zon B2, SK Kg Jawa
B: Ketiga, Kumpulan Soutul At-Tolabah, SK Telok Menegon

Terima kasih diucapkan buat Ummi (panggilan buat Umi Anas). Seorang ibu yang cukup prihatin membantu kami. Membantu anak-anak ini, menyuntik semangat dan harapan. Sama-sama turun padang, berkongsi idea dan pandangan untuk memastikan kejayaan anak-anaknya dalam pentas Nasyid... sesungguhnya doa seorang ibu, begitu bermakna...

Apa pun...kredit juga diberikan kepada Ustazah Nor Suhaila yang gigih melatih murid walaupun sibuk dengan praktikum j-QAF. Moga Allah permudahkan urusan ustazah yer... juga buat semua warga Pendidikan Islam j-QAF (Ustazah Suhana, Ustazah Asiah, Ustaz Farid dan lain-lain) yang telah sama-sama melaksanakan tanggungjawab ini.

Tahniah sekali lagi kepada semua...

Keputusan penuh kategori Nasyid:

JOHAN : SK Kampung Jawa
NAIB JOHAN: SK Kampung Jawa 2
TEMPAT KE-3: SK Telok Menegon

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP