MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

Selamat Kembali Ke Sekolah

>> Khamis, 5 Februari 2009

Assalamualaikum

Seluruh warga GPI dan GPI j-QAF SKTM merakamkan ucapan takziah kepada Ustazah Asiah dan keluarga di atas pemergian ke rahmatullah ayahnda tercinta pada 1 Februari 2009. Semoga tabah menghadapi ujian hidup ini.

Bagi kami, Ustazah Asiah adalah contoh seorang anak yang cukup baik. Pengorbanan yang ditunjukkan adalah bukti kecintaan dan kasih sayangnya kepada ayahnda tercinta. Beliau sanggup menghabiskan cuti rehat dan menyambung cuti separuh gaji selama sebulan demi menjaga ayah yang terlantar sakit di rumah (kelantan).

Bagi kami juga, berbaloi lah pengorbanan Ustazah Asiah selama hampir sebulan menguruskan ayahnya yang uzur. Inilah pengorbanan yang amat mulia.

7 Februari 2009, ustazah Asiah akan kembali ke SKTM. Semoga kehilangan yang dirasai, tidak akan mengganggu tugasnya sebagai seorang pendidik. Semoga beliau tabah menghadapi ujian ini. Ujian demi ujian...selepas beliau keguguran lewat November 2008 yang lalu pada usia kandungan baru mencecah 5 bulan... takziah sekali lagi...

Al-Fatihah untuk arwah...

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP