MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

MOGA BERJAYA ADIK AISYAH..

>> Isnin, 5 April 2010






Ini gaya seorang bakal pemidato!.Adik Aisyah 5 Jujur muncul Naib Johan Pertandingan Bercerita Kisah Daripada Al-Qur'an peringkat MTQ Zon B2 Daerah Klang baru-baru ini.Tambahan pula kejayaan ini lebih manis kerana ianya berlangsung di tempat sendiri.SK Telok Menegon menjadi tuan rumah.


Aisyah akan turut menjadi wakil Zon B2 untuk bertanding ke peringkat daerah yang berlangsung pada 7 April 2010 di SK Sementa.Memang nampak kesungguhannya untuk bercerita.Berbakat dan berkeyakinan.Kita doakan Aisyah akan terus berjaya di peringkat Daerah nanti.



Kepada wakil sekolah yang lain untuk acara Tilawah L dan P, hafazan serta bercerita, anda adalah insan yang hebat.Terima kasih kerana telah menunjukkan bahawa SKTM melahirkan murid-murid yang berbakat.Walaupun kurang berjaya pada kali ini, teruskan usaha!.Jangan lemah semangat.Kalian adalah mutiara kami.Akan terus bersinar dan menyinari.

0 ulasan:

Blog Widget by LinkWithin

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP